343 Industries wil balans en multiplayer verbeteren in Halo 5

343 Industries wil balans en multiplayer verbeteren in Halo 5

Tijdens de afgelopen E3 kregen we de eerste beelden te zien van Halo 5. Tot nu toe is het daar bij gebleven. De ontwikkelaar achter de game, 343 Industries, heeft nu aangegeven dat ze geleerd hebben van de fouten die gemaakt zijn met Halo 4. Dit blijkt uit een gesprek op Twitter tussen design director Brad Welch en een fan.

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/405990865601961985

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/405996560518885376

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/405996965785112576

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406008652659568641

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406009423098683392

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406010199271407616

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406031878970302464

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406036566641893377

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/406034589333745664

https://twitter.com/bradford_welch/statuses/405999966637682688

Het lijkt er dus op dat de multiplayer van de vijfde Halo beter gaat zijn dan die van de vierde en dat de game beter in balans zal zijn. Hoe dan ook, wij hebben in ieder geval genoten van de multiplayer van Halo 4 en hebben er op de redactie behoorlijk wat uren ingestoken. Het idee dat deel vijf beter gaat worden is natuurlijk alleen maar goed. Tot die tijd kun je de trailer nog eens bekijken.

http://www.youtube.com/watch?v=S-JMX7MVJYg

All-round geek met een gigantische liefde voor Star Wars. Schrijft sinds 2005 over games en is een lopende film/game encyclopedie. Wakker te maken voor een goede game op Xbox Live (Havoc NL) of een bord lasagna. Streamt geregeld via Mixer en praat over films op Letterboxd.