Doom laat voorlopig niet van zich horen

Doom

PC PlayStation 4 Xbox One
7.9

Goed

6.4

User Avg

Doom laat voorlopig niet van zich horen

Doom laat voorlopig niet van zich horen

Na een gedetailleerde demo van Doom op de Quakecon, hoeven we voorlopig geen informatie meer over de game verwachten. Dit suggereerde Bethesda’s PR Pete Hines in een interview met PC Gamer. De demo werd bewust achter gesloten deuren vertoond tijdens de Quakecon, omdat Doom nog in een te vroege ontwikkelingsfase verkeerd om aan het grote publiek te worden vertoond. Echter was het team te enthousiast om helemaal niets op de Quakecon te laten zien.

I really wanted to put something out there that, in a strong way, said, ‘id is working on something that we think is really cool. And we wanted … to show something to [id Software fans] that gives them the confidence that it is still a viable studio that’s doing really cool stuff, that is making a game you want to play, and is treating Doom with the care and respect that you want.

And now we’re going to go away and go back to making the game, but to be able to counter other people talking about us and we’re sort of just sitting here staying silent, or operating from this negative space of like, ‘Oh, it got rebooted, oh it’s in trouble.’ All of that stuff just bothered the hell out of me.

Ondertussen is het team van id Software versterkt door Tiago Sousa, Crytek’s Lead Graphics Engineer. Dit maakte hij pas geleden via Twitter bekend. Sousa was ponder andere verantwoordelijk voor Ryse: Son of Rome, Crysis en de eerste Far Cry game.

Stond aan de babywieg van GameParty en is verantwoordelijk voor de gehele website. Noem het de grote eindbaas.