Moeten we twee jaar na de release Death Stranding echt nog een introductie geven? Ik denk het niet he? Er is de voorbije jaren namelijk al heel wat ge...[Read More]
Het is, na alle trailers waarin de game zich presenteerde als een uiterst complexe puzzel, verrassend om te zien hoe simpel Deathloop te snappen is. H...[Read More]
Het EA Originals label is zonder twijfel mijn favoriete ding dat de grote uitgever de voorbije jaren gebracht heeft. Het idee om kleine ontwikkelaars ...[Read More]
Ghost of Tsushima was een dot van een open world game die spelers transporteerde naar het feodale Japan om daar de avonturen van samoerai Jin Sakai te...[Read More]
Een unieke, verslavende multiplayer titel op de markt brengen is een zeldzaam gegeven, Het lijkt tegenwoordig namelijk dat alles een doorslagje van Fo...[Read More]
Ratchet and Clank: Rift Apart doet er niet lang over om duidelijk te maken waar het op staat. Na een paar knappe cutscenes die het verhaal opzetten be...[Read More]
Eén van de meest geliefde gamereeksen maakt opnieuw haar opwachting en doet dat in betere vorm dan ooit tevoren. Fans van het eerste uur die op zoek w...[Read More]
Returnal is geen klein spelletje. Het klinkt een beetje een dooddoener als je naar het prijskaartje van de game kijkt, maar gezien ontwikkelaar HouseM...[Read More]
Blizzard gaat terug naar het begin...
Hitman 3 is geen game die op zichzelf staat. Je kan het natuurlijk perfect los kopen en er heel wat plezier mee beleven, maar het voelt toch echt hard...[Read More]
Okay, laten we maar meteen die grote open deur met een dropkick intrappen, Immortals: Fenyx Rising voelt erg vertrouwd aan nietwaar? Je kan er gewoon ...[Read More]
Geduld is een schone deugd is het soort clichématig gebrabbel waar ik wat van gruwel, maar bij videogames houd het wel steek. Als je het geduld kan op...[Read More]